GOD JUL!

 2012-12-24    07:50:00   av:.
önskar jag, med personal och hästar!
 
Hoppas att ni får en helt fantastisk julafton!
 
 Linn

God jul själv och så ses vi i kväll!
Morbror Mats, Linn och kusin Cornelia

 2012-12-24    09:03:28
 Julia

God jul!

 2012-12-24    10:58:48     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 Sara

Hej Sanna! Har följt din blogg ett tag och undrar om du har lust att ge mig lite tips angående min unghäst. Jag har en två snart treåring (alltså född 2010) Han är inriden i augusti i alla tre gångarter men är därefter jobbad mest på lina eller töm ca 2-3 ggr i veckan och riden kanske 1 gång varannan vecka. Han är väldigt mogen och inte alls så "barnslig". Nu har han fått vila hela december och ska få fortsätta vila in i januari några veckor men hur ska jag gå vidare sedan tycker du? Jag har hjälp hemifrån av tränare men det skulle vara roligt att få höra hur du tränar dina unghästar! :)

 2012-12-24    15:16:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se