En annan dag.

 2012-12-27    00:08:00   av:.
Ja idag var det en annan dag, en nya dag och årets så kallade Annandag jul. En lyckad dag för min del, som i stort sätt var stall-ledig (så mycket nu det går i min värld). Trots att jag saknar jobbet och ridningen lite dessa dagar då det blir mindre av den varan så måste jag säga att det är skönt att slippa stressa igenom och göra det bara för att det "måste göras" när det finns annat inplanerat. Ibland är det skönt att vara ledig helt enkelt :)
På grund utav detta såhar jag dock en tuff dag framför mig imorgon och på fredag, men det får dte vara värt!
 
Morgondagen bjuder på mycket ridning, alla stallets hästar i träning måste motioneras då det vilat nu, känns ganska peppande som det är nu iaf - har ju fina och duktiga hästar som för det mesta är roliga att rida! :)
 
Hoppas att ni alla har haft en härlig julhelg!!
 
Lilla Liam <3
 
(Bara ett litet uttalande om bilden, jag är egentligen inget för att "spöka ut" hästarna - då jag inte tror att de flesta uppskattar det. Men Liam är så fantastiskt cool och vill hela tiden vara med och stå i centrum, helt ärligt så tycker jag att han verkade gilla att bli fotad som ren!! Hur konstigt det än låter! En sak är säker, det var inte han mådde dåligt  över och jag måste säga att jag är stolt ägare till världens roligaste och tryggast 6 månaders gamla lilla häst!!)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se