Dan före dan!

 2012-12-24    00:02:00   av:.
Nu är det snart julafton, dan före dan som det så fint kallas, jag har lite av den barnsliga förväntan och glädjen kvar för att det snart är julafton. Men jag måste säga att det förändrats med åren, dagen blir inte så speciel när man är hästägare, utan lite mer "som vilken dag som helst", hästarna bryr ju siginte om att Kalle börjar klockan tre direkt.
Dock så anser jag att några timmar med stalljobb tillsammans med Rebecca och våra 20 fyrbenta vänner höjer mysfaktorn på denna julafton nåt enormt!  
 
Min julafton kommer förutom stalljobbet bjuda på julmiddag med stora delar av släkten, paketöppning efter att jag hört från säkra källor att Tomten kommer till oss även i år!!
 
Bjuder på två bilder från en dag jag aldrig kommer glömma, julafton 2011, då min kära mamma fick sin svarta hingst Malte! Ett minne för livet och en fantastisk julafton!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se