Vilken dag.

 2012-08-30    00:12:37   av:.
Ja herregud vilken dag det har varit, måste säga att jag och Rebecca har jobbat fantastiskt bra idag. Vi har hunnit med allt det vanliga med fodringar, utsläpp, insläpp, mockning och hästarnas motionering plus att vi har tvättat och skrubbat precis hela stallet - alla 20 boxar! Vi är båda helt slut, även hundarna som varit med och plaskat i vatten hela dagen ligger helt utslagna här brevis mig i soffan, det tar på krafterna att städa ett stall! Men såå skönt att det är gjort, jag älskar att ha rent och fint omkring mig och i detta fall rent och fint omkring hästarna!
 
Alla hästar är pigga och glada och verkade nöjda över att få vara ute i hagen lite extra länge i dagens soliga väder då vi städade. :)
Nån dag inom en snar framtid har jag tänkt att lägga på min Dorn en sadel och testa om han accepterar att ha mig på ryggen igen, att börja och skritta lite uppsuttet är nästa steg för att se om han håller för träning - ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning!
 
Förövrigt så drar jag och Mattias ut på turné nästa vecka, mer info får ni snart veta, inget är 100 % säkert än vad jag vet.. Men som det ser ut nu så blir det ett gäng riktigt roliga dagar på resande fot för vår del! :D
 

Två av våra fina boxar, som nu är lika fina som när de var nya (nästan). :)
 Anonym

Skulle vi inte kunna få en virtuell rundvandring på din anläggning?

Svar: Det kan jag försöka fixa.. Det kan dock ta ett tag, men jag ska ha det i åtanke :)
Sanna Nilsson

 2012-08-30    17:50:50
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se