Veterinär besiktning på EM 2012.

 2012-08-17    10:20:00   av:.
Jag och Dutch.
Tove och Dawson.
Elin och Donna.
Jag och Dutch igen.
Marina och Beckham.
Lisa och Chock.
Alla svenskar!
Min vackra stjärna i Sveriges färger!
Dutch och jag.
Fina killen!
Jag fick beröm från Jan Brink att jag "visade häst mycket fint", bra det! :)
Efter veterinär besiktningen tog vi en "Sverige-bild" på alla EM deltagarna!
Även en med ännu mer Sverige-touch! Överst sitter Tina, en utav våra lagledare. Andra raden från vänster: Elin, jag, Tove och Lisa. Främre raden från vänster; Marina, Mathilde, Amalie, Filippa.
 
Vill även passa på att Tacka förbundet för våra fina tröjor och vår sponsor Gina Tricot för shortsen!
 Julia

Härliga bilder!

Svar: Visst är de!? :)
Sanna Nilsson

 2012-08-17    12:10:58     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 Caróla

Fina bilder!

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-18    18:52:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se