Tillbaka i verkligheten!

 2012-08-25    13:18:14   av:.
Nu är jag hemma i den fantastiska verkligheten bland hästarna, ni anar inte hur mycket jag saknat mina djur!
 
Jag måste dock säga att två veckor i Grekland har gjort mig gott, jag behövde några dagars vila och ett gäng dagar utan "måsten" med fokus på annat än jobbet. Vi har haft det jätte bra, med stor sol, bad, fest, dans, fantastiskt god mat, shopping och när hästabstinensen var som störst åkte vi och hyrde hästar för härlig galopp på stranden!
 
Men hur underbart det än var med semester så har jag längtat hem massor, till hästar, hundar och familj framförallt!
Så fort jag anlände hemma var det ett måste att andas in lukten av häst och gå ner och mysa med alla mina fyrbenta! Borta bra men hemma bäst.
 
Här hemma har allt rullat på som vanligt, alla hästar är pigga och glada (några som bland annat Dorn och Dutch kanske är lite vääl pigga)! Jag har hunnit se att många av er har kommenterat och frågat om Sparven och hon mår bra, hon har verkligen gått upp i vikt under de senaste veckorna! Det är så härligt att se, hon har mycket lättare att äta nu ochhar som sagt blivit mycket finare i kroppen - ska ta lite bilder så fort vi kan så ni får se :)
 
Hoppas förövrigt att ni gillat alla de inlägg som publicerats här under tiden jag var borta, ska kolla igenom alla era kommentarer!
 
Nu ska jag ner och rida!! :D
 
Mitt älskade hem.
 Anonym

Välkommen hem!!

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-25    16:27:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se