Tainted Love SN.

 2012-08-11    15:08:00   av:.
Jag har nu beslutat ett namn till årets lilla fölis.
Han är tuff, kaxig, vild, älskar uppmärksamhet och bjuder gärna på en show! Därför får han namnet Tainted Love SN från låten "Tainted love" av Marilyn Manson.
 
Jag tyckte även att detta namn passade hans stam då han är e: Tuschinski u: Lotus Elise ue: Lambourgini.
 
Tainted Love SN har redan fått många smeknamn så som; Gangster'n, Rockstjärnan, men framförallt kallar vi honom för Liam - gangster Liam. Han är iaf världens härligaste och modigaste lilla sak och jag älskar honom verkligen!!
 
Tainted Love SN.
 
Gangster Liam!
 camilla

Mycket bra namn får jag säga ^^

Svar: Kul att du tycker det! :)
Sanna Nilsson

 2012-08-11    20:19:57     URL: http://millas.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se