Sitter i lastbilen igen

 2012-08-01    13:30:42   av:.
Nu rullar vi påväg ner mot Skåne igen, hann inte blogga nåt igår tyvärr - det var dom vanligt full rulle med Mattias träningarna och efter det fick vi besök av Lollo från Equalityline som visade alla nyheter för vår och sommar 2013! Som vanligt blev jag förälskad i hälften och har redan börjat planera sparandet för att ha råd med nya underbara plagg!! Sjukt snygga grejer må jag säga! När vi kollat igenom och beställt massor till butiken var det plötsligt kväll och tid för fodring.. sen drog nästa kaos igång och jag påbörjade min panikpackning för SM-resan! Tur att jag fått in vana på vad som jag behöver ha med och tur att jag har snälla Rebecca som hjälper till med alla hästgrejer -annars skulle jag aldrig hinna! Imorse var även Annika hos oss på besök och behandlade Kaka, Limbery och Hernandez. Hernandez är förövrigt med oss ner nu, han ska få komma till Hviderup för lite träningsläger igen :) Nu ska jag vara social med min snälla far som kör! Ha det bäst, vi hörs!
 Emma Johansson

Jag har rekommenderat eran "bloppis" sida dvs www.secondhorsegear.blogg.se
Måste säga att det är en riktigt rolig och bra ide :)
Trevlig blogg har du också men många fina hästar!
Kram ;)

 2012-08-02    00:06:16     URL: http://emmarosanna.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se