Sista bilderna från EM i Bern!

 2012-08-20    11:06:00   av:.
Bilderna ovan är från våra träningspass på framridningen.
 
Bilderna här är från vårt lilla "torg" i stallet, där vi hade fixat allt blå-gult och just på dessa bilder firar att jag, Elin och Filippa gått till final! :D
 
Några fler av alla fina sponsor grejer jag fått i samband med EM! Från Mountain Horse är jag fått två schabrak, tävlingstoppen och t-shirter ovan, "Sverige" jackan på bilden, två par ridbyxor och ett par syövlar! Tack så jätte mycket för allt!!
 Anna

Vad är det för stövlar du har på bilderna här? Vad heter modellen och färgen? Jättesnygga!

Svar: Fixar ett inlägg om det så fort jag kollat upp färgens namn :P Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-22    11:28:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se