Semester!

 2012-08-09    13:24:00   av:.
Nu åker jag, semester i två veckor på Kreta! Det ska bli så underbart skönt!! Ännu härligare att komma hem med laddade batterier sen, det kommer nämligen hända mycket spännande saker för min del i höst.. Längtar efter att få uppleva och berätta! :D
 
 
När jag ligger och njuter av värmen på denna strand så har jag självfallet fixat att så att det kommer upp tidsinställda inlägg till er här på bloggen, snällt va!? Det är massor med bilder och flertalet videoinlägg plus lite annat smått och gott - hoppas att det faller er i smaken, kommentera gärna :)
 
Ha det så fantastiskt bra nu alla kära läsare, vi ses och hörs!
 Maria

Ha en underbar semester.

Svar: Tack, det var hur underbart! :)
Sanna Nilsson

 2012-08-09    14:45:44
 Julia

Ha det så underbart nu!

Svar: Tack, det hade jag verkligen :)
Sanna Nilsson

 2012-08-09    21:48:56     URL: http://ohjuliet.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se