Hel söndag i stallet.

 2012-08-27    00:08:00   av:.
Dagen har spenderats i stallet, har egentligen inte gjort så mycket utan mest gått runt och pysslat och myst! Så härligt att vara istallet igen!
Lite nytta har jag dock gjort, fixat med massor med tvätt och ridit min underbara Dutch och lilla fina Rulle - de skötte sig mycket bra men hade lite för mycket spring i benen.. Rebecca har även hon haft hästabstinens och spenderat dagen i stallet, hon red Kaka och sin Tintin vilket även det gick bra!
Förövrigt så fick Sparven sitt allra första bad någonsin, det gick som en dans, hon är så otroligt snäll och duktig med allt! Imorgon planerar vi att fota henne efter vi är klara med allt arbete. :)
 
Imorgon drar en ny vecka igång och jag kommer självklart ägna den åt mina underbara fyrbenta!
 
Min snygging får fylla ut detta inlägg. :)
 mimmi

Heja sparven vad hon fått det bra!:-))

Svar: Det hoppas jag att hon också tycker och med tanke på hur hon äter och busar så verkar det som om hon håller med! :)
Sanna Nilsson

 2012-08-28    15:54:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se