Fina hästar och semster imorgon!

 2012-08-09    00:02:00   av:.
Hästarna springer på fint hemma, inga problem alls :)
Idag tog vi bort stygnen från Sparvens operation, jag tyckte att såret såg mycket fint ut - hoppas att läkingen fortsätter på samma fina sätt som det gjort hittills! Måste tillägga att det är helt otroligt hur snäll hon är, hon var ju praktiskt taget ohanterad när vi räddade hem henne och den lilla kontakt med människor hon haft kan inte varit god - som tex att någon raspat sönder hennes tänder osv.. Men hon verkar förstå att vi inte vill henne illa, hon gnäggar så fort någon går genom stallet och står gärna och myser en stund om hon får möjlighet! Och nu när vi kröp omkring runt hennes bakben och tog bort bandaget, tog bort stygnen, tvättade såret, lindade på nytt bandage mm. så stog fröken som ett ljus - såå himla duktig!
 
Jag och lilla Sparven.
 
Nu ska jag fortsätta packa, vi åker imorgon :)
Sen säger jag God Natt!
 Anonym

GUD VA DU ÄR BLOND! SÅ VACKERT HÅR!

Svar: Hehe, ja det är jag - tack! :)
Sanna Nilsson

 2012-08-09    14:23:39
 Anonym

Fin häst också förresten ;D

Svar: Hon är väldigt fin! :)
Sanna Nilsson

 2012-08-09    14:26:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se