Film på min stjärna för några år sedan.

 2012-08-21    14:32:00   av:.
 
Detta är filmat för några år sedan på Djursholms Ridklubb, Dorn var bara 8 år och det var hans först år son Grand Prix häst - visst är han otroligt duktig!! Vilken gång och enorm vilja min fina stjärna har! Jag hoppas så innerligt att han blir bra från sin skada och att vi nångång kan träna tillsammans igen!
 JennyM

Bara åtta år och göra ett såpass bra Grand prix prog. är inte illa! Vilken häst! :) Håller alla tummar jag har för att han blir helt bra igen :)

Svar: Så sant, han är fantastisk! :) Tack, det önskar jag av hela mitt hjärta!
Sanna Nilsson

 2012-08-22    02:07:24     URL: http://jmdressyr.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se