Film från Hagen 2012.

 2012-08-15    14:39:00   av:.
 
Film från andra starten i Hagen på den internationella tävlingen med "Future Elite Challenge" tidigare i somras. Jag vet att filmandet inte alltid är på topp, men pappa var nog nervösare än jag skulle jag tro ;) Och visst är det bättre än inget!?
 Frida Hallgren - www.fridahallgren.se

Fantastiskt fina! Inspiration :)

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-15    19:10:13     URL: http://www.fridahallgren.se
 Sanna

Ni är ett härligt ekipage! Men programmet kändes väldigt rörigt? Ingen röd tråd i det. Måste vara svårt att få ett bra flyt i det?

Svar: Kul att du tycker det! :) Det är lite rörigt, men jag har lärt mig att gilla det ändå på något vis - det händer ju något precis hela tiden vilket verkligen passar Dutch :)
Sanna Nilsson

 2012-08-15    23:28:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se