Äntligen hemma

 2012-08-06    00:23:40   av:.
Har precis kommit hem och hittat min mobil-laddare har inte lyckats packa upp nåt annat så inlägg från mobilen får det bli innan jag slocknar.. vilken helg det har varit, helt slutkörd nu! Ingen av Dutch och mina starter har varit bra men förutsättningarna har heller inte kunnat vara sämre.. jag skulle nog kunna skriva en bok om detta SM. Men just nu är jag för trött och nöjer mig med att skriva att alla våra starter har varit bitvis katastrof enligt mig, vi har ändå fått 66,5 %, 66,3 % och 68,3 % och blev toltalt 6a i SM 2012 (med 2 % ifrån silvermedalj på alla tre ritter ihopslaget, så det var jämt i topp) Jag kan inte säga att jag är nöjd för det vore en lögn, 6a i Sverige när vi presterat sämst av alla starter i år är dock helt okej. Bara att komma igen, nu är jag ju typ senior ;) Grattis till alla medaljörer, ni är det väl värda!!
 Anonym

tycker att 6a är jätte bra!! Du borde vara nöjd!

Svar: Tack så mycket!
Sanna Nilsson

 2012-08-06    11:11:38
 N

Tråkigt att det inte gick som ni ville men det är väl nåt som hör till hästsporten :) Grattis till en fin 6 placering så hoppas jag på att se er på ericsberg :D

Svar: Det har du verkliegn rätt i :) Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-06    18:22:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se