Torsdag igen.

 2011-09-22    23:19:06   av:.
Det har varit en lite jobbig dag tycker jag, mycket att göra och jag har känt mig hängig hela dagen.. Höst och förkylning är verkligen inte min grej. Jag verkligen avskyr att må sådär "halv dåligt", tycker att det nästan är bättre att vara jätte sjuk, då är man oftast det i några dagar - tar det lite lugnare och sedan blir man frisk. Det här halvdåliga försöker jag ignorera och jobbar därför på som vanligt. Det gör att det liksom aldrig tar slut, är bara jobbigt - inte jätte hemskt, men väldigt jobbigt! Allt blir mycket tyngre när man går runt och kallsvettas, hostar och har en molande huvudvärk..
Menmen, nu ska jag sluta gnälla.. :)

Har som sagt jobbat massor idag, men ändå inte riktigt hunnit med allt som borde utförts. Men vi får ta det imorgon istället.
Hovslagaren Anders var i stallet imorse, det gick bra - han skodde Dutch och Morris och tyckte att de var "fina i fötterna".
Lite motionering av några djur och mycket borstande då alla så trevligt rullat sig i hagarna som är lite leriga efter allt regn..

Avslutade arbetsdagen med en hel del städning, skönt att få lite sådant gjort oxå! :)

Några paket blev hämtade på posten oxå, vill ni att jag ska visa lite nya inköpta grejer?  

Nu ska jag försöka fixa klart det sista för idag, sen blir det låååång arbetsdag imorgon med så det är bäst att försöka sova så mycket som möjligt!


Massor av bilder på lilla Q, men hur kan man låta bli!? Han är ju bara för söt!!
 Anonym

Ja det vore kul att se:)

 2011-09-23    07:40:27
 Annelie

Ja!

Alltid roligt få inspiration av att se lite nya saker : )

 2011-09-23    12:06:03
 Samantha

Har du fött upp alla dina föl själv?

 2011-09-23    13:02:53
 Julia

Ja! Q är så söt. Vill ha fölis igen..!

 2011-09-23    23:53:18     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
 amanda

snygg blogg!

skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå!

www.sweetfield.blogg.se

tack!

 2011-09-24    21:41:39     URL: http://sweetfield.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se