Det händer mycket i vardagen.

 2011-09-29    00:46:01   av:.

Mitt liv är rörigt, stressigt och ibland helt galet - men man kan inte kalla det långtråkigt.. Sitter i soffan och andas lite innan jag ska skriva ihop ett inlägg på bloggen och reflekterar över allt som händer hela tiden, det är ju 1000 små händelser som passerar i vardagen. Kan ju omöjligt berätta för er om allt, jag kan knappt komma ihåg allt som hänt bara denna dag..! Men jag kan ta och berätta om några av de lite större sakerna som hände i mitt liv idag..

Pia var här och hade träningar, jag red min fina Dutch och Rebeccas Tintin, vilket gick mycket bra! Tintin var riktigt fin och vi tränade på en hel del lätt A grejer! :)
Med Dutch så red jag igenom alla programdelar gång på gång och passet avslutades med att vi tränade på hela Inter 1an! Jag är ganska nöjd faktiskt! :)

Hovslagaren var på besök oxå, nice!
Kaka skoddes och Totte, Chicago, Rulle och Benjamin verkades.


Min snygging! mer bilder kommer..

 Anonym

Saknar din blogg massor när du inte uppdaterar :-(

 2011-10-01    12:02:37
 Anonym

hej! jag är också nyfiken på en kommentars svar.... domare och elev... mvh Anna

 2011-10-01    18:49:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se