Testing, testing..

 2011-10-11    23:54:36   av:.
Nu provar jag nåt nytt och jag vet inte alls hur det går.. Men det visar sig väl. Internet är helt nere här hemma, måste försöka få hit nån data expert imorgon - eller expert kanske det inte krävs men någon som kan det här bättre än jag vilket inte är så svårt att hitta.. Iaf nu har jag fått igång nåt som kallas en samsung tab, jag fick den för några månader sen men har liksom inte haft tid att lära mig men nu, utan datorns Internet kändes det tvunget att använda den mobila anslutningen och tänka sig vad man klarar av om man vill! Helt otroligt att jag ens hittade on knappen på den här saken!! Och visst verkar det som om jag kan blogga med denna smarta grej, kan ju kanske bli ett lyft för blggen på resande fot..? :-) Menmen,det tar lite längre tid för mig att skriva här och det blir en hel del fel eftersom jag inte är såbra på det här med teknik..så jag ska fatta mig ganska kort.. Mattias har varit här i två dagar och träningarna har flyttit på bra, jag visar er bilder så fort jag fått igång datorn igen. Allt annat verkar oxå rulla på hyffsat bra, trots att det är lite mycket just för tillfället. Blir träning imorgon och på lördag oxå. Och tävling på söndag samt kurs för ponnydressyr ryttare här hela helgen. :-) vila får man göra när man blir gammal! ;-) Och lite nu.. Jag ska nämligen sova lite innan morgondagen drar igång! Godnatt
 Matilda Holmström

Hej, tack så jättemycket för en bra träning för Mattias! Verkligen superglad över chansen, hoppas att ni kontaktar mig fler gånger :D Superfin anläggning har du också, ledsen att jag inte kunde stanna och prata, men det blev väldigt sent ;)

 2011-10-12    09:56:56     URL: http://tlop.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se