Mobilbilder på min prinsessa.

 2011-10-04    14:30:36   av:.
Här kommer lite mobilbilder som jag och Rebecca tog för några veckor sedan på lilla underbara Betty i hagen, visst är hon så söt så att man nästan vill äta upp henne!?


Sötaste tjejen ligger och sover :)


Hon är så trygg med oss, så att hon lägger sig och sover precis framför fötterna på oss.. Härlig relation till ett underbart föl!


Och rulla sig kan man oxå göra framför fötterna på matte..


Söt nos.


Finaste prinsessan!


Kramkalas!


Min min min, bara min lilla flicka!
 Anonym

Vilka fina bilder!! =D

 2011-10-04    15:03:31
 Emma

Hej! Hur kommer det sig att du inte är nere i flyinge under breeders?



Kram Emma

 2011-10-04    22:04:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se