Från lånad dator.

 2011-10-08    20:23:36   av:.
Hemma håller Internet på att krångla så jag lånar nu Rebeccas dator för en snabb uppdatering..

Allt är bara bra hemma i Lista, hästarna mår bra och alla har haft ett par ganska lugna dagar nu. Dutch och Danny behandlades ju i torsdags, Kaka gick iofs dressyr igår men fick vila helt idag. På måndag och tisdag kommer Mattias upp till oss, så då måste vi se till att vara pigga och träningsglada. :)
För övrigt så ligger träningstidena för denna gång ute på min hemida nu, för er som är nyfikna - www.sannanilssondressyr.se :)

Idag hann jag och min far med lite extra stallpyssel, bla satte vi upp nya bokstäver i ridhuset! Blev supersnyggt anser jag!! :D

Nu ska jag inte ta upp datorn någe mer.. Hoppas på att jag fått igång Internet hemma imorgon så jag kan uppdatera mer :)
Ha en kanon bra lördag kväll!
 Camille

Mer bilder på cauchy!! Skulle vara kul att se hur han har utvecklats :)

 2011-10-10    15:15:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se