Tisdag idag då?

 2011-11-16    01:20:42   av:.
Eller? Jo, det är tisdag idag. Förvirrad och trött. Skulle sova nu egentligen, men kom precis ut ur duschen så jag tänkte passa på att blogga medan håret torkar lite. Effektivt ska man vara. ;)

Det har varit en låång dag, med extremt mycket att göra - men det har oxå resulterat i att mycket blivit gjort.
* Danny har klippts - vilket var nödvändigt!
* Dutch och Danny har besökt hovslagare Micke på Strömsholm, lite rådfrågning ang skoning.
* Har haft möte med grossist och gjort flera beställningar till butiken.
* Har inhandlat saltstenar mm från Djur och Natur.
* Jag har ridit dressyr på Dutch, Danny och Tintin (rebecca jobbade över och hjälpte till idag och jag red Tintin åt henne)
* Kaka har longerats, jag joggade Rulle och satt på Chicago för första gången.
* Skrivit några fakturor och skickat iväg ett tagelprov.
Har hunnit med en hel del andra saker, men mest vardagsgrejer - som tex smörjningen av allt läder som använts (vilket iofs blir ganska mycket när så många hästar motionerats och alla har sina egna grejer)

Igår var veterinären ute och gjorde registreringar på fölungarna förresten, så snart får dom sina pass :)
Imorgon är det träning för Pia som gäller, även hovslagaren kommer på ett kort besök!

Nu är det dags för mig att sova. Men först en bild på min älskling! (en utav dom iaf) 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se