Spontan tripp till Skåne.

 2011-11-22    00:18:06   av:.
Jag sitter just nu i lastbilen nere på härliga Hviderup!
Efter hastig planering blev det en spontan resa ner till mitt andra hem och till Jessica och Mattias! :D

Har knappt kommit iordning, men det verkar som om jag fått igång värmen i lastbilen iaf. Då kanske jag och Diva slipper frysa ihjäl inatt..

Imorgon ska jag upp tidigt och träna,  så det är bäst att jag packar upp det sista och går och lägger mig.

Känns iaf bra att vara här, tror att jag stannar en vecka :)
Hörs imorgon
Natti


Det är vackert här!
 Cecilia

Hej Vilka vackra bilder från din senaste resa. Vilken/vilka hästar följer med denna gång? ser fram emot att läsa hur det går.

 2011-11-22    20:32:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se