Mitt i massor med träningar.

 2011-11-17    00:37:35   av:.

Det har varit träningar för Pia Fälth hos oss idag och imorgon anländer Mattias för en och en halv dags träningar. Det är kul att det händer så mycket här hemma :)

Jag tränade Danny för Pia idag och gud så duktig han var! Det är ju ett tag sen han gick någon lektion och det kändes som om han verkligen längtat efter att få all uppmärksamhet på sig för han var ännu mer arbetsvillig än vanligt! Härlig häst att rida eftersom han är så sjukt positiv hela tiden!
Vi tränade mycket skolor, tempoväxlingar, bakdelsvändningar, enkla byten och galoppombyten, hann även med en hel drös övergångar på alla tänkbara sätt! Red mycket linjer som finns med i Msv B programmen och det är inga stora problem för Dannyboy - behöver bara finslipa lite på några detaljer så är han startklar i vår :)

Imorgon kommer som sagt Mattias upp till Etuna, grymt kul ska det bli! Men jag tränar bara två hästar per dag denna gång, men det är lite skönt att det är så pass lugna dagar - då kan koncentrationen vara på topp och jag kan få ut så mycket som möjligt av de fyra träningarna!

De närmaste dagarna tänker jag bjuda på bilder från sista Skåne resan och dom är väldigt fina enligt mig så det ska bli kul att läsa vad ni tycker om dom!! Håll utkik och kommentera flitigt är ni snälla!!

Bjuder på en bild från dessa Skåne dagar som ett smakprov;

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se