Mattias träningarna..

 2011-11-19    00:16:00   av:.
Mattias har ju varit uppe i Etuna sen igår förmiddags, helt underbart om ni frågar mig!
Det är dock sjukt mycket att göra när han är på plats, tur att det är kul annars skulle jag aldrig orka.. Långa dagar med massor med träningar och fixande på anläggningen, samt tjatter hela natten lång!

Jag tränade Dutch och Danny båda dagarna och vi tog ett nytt steg framåt med killarna.
Danny fick göra mycket byten - påbörjade lite serie tänk vilket gick bra! Jag klagade vid ett tillfälle på att det vinglade lite i nåt byte men Mattias påminde mig om att Dannyboy bara är fem år, vilket ska kommas ihåg! Duktig duktig häst!
Dutch fick träna lite piaff och passage tänk - vilket han inte var så glad över dag 1, eller egentligen var det inte rörelserna som gjorde honom lite upprörd utan det var det faktum att han inte fick göra dom precis som han själv vill.. Men dag nr 2 gick det super bra!! Och vi lyckades även göra 6 st byten i varje och flertalet fina piruetter!! Det tar sig :D

Malin (en tjej som är med och tränar, rider GP och är enligt mig väldigt väldigt duktig) och jag pratade mycket om hur extremt duktig tränare Mattias är!! Det är helt sjukt hur han kan få allt att falla på plats! Jag är så extremt glad över att jag fick möjligheten att börja träna för honom för snart 8 år sedan! Tack för allt du har lärt mig Mattias, jag hoppas och ska göra mitt absolut bästa för att lära mig ännu mer av dig!


Min fina prins!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se