Förvirrande.

 2011-11-12    23:57:00   av:.
Jag fattar ingenting, två inlägg som jag skrev igår har inte publicerats.. Extremt skumt! Alltid är det något som ska krångla..
I vilket fall, det har varit mycket jobb med hästarna de senaste dagarna.. Igår var jag även och hjälpte till att bygga bana på Vilsta eftersom det är hopptävlingar där den här helgen.

Idag har det dock varit en lite lugnare dag, skönt att få känna att det är helg iaf under ett par timmar!
Bara motionerat två av alla mina hästar, rena semestern ;)

Imorgon ska Kaka hopptävla på Vilsta med Rebecca på ryggen - grymt bra att det är så nära!
Jag ska därför sova lite, ska upp och knoppa tidigt imorgon!
Godnatt

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se