Börjar bli mör.

 2011-11-26    23:49:00   av:.
Imorse satte jag foten i stigbygeln och hoppade upp på första hästen vid 6.00, det blir tidiga och sena träningstimmar då mina tränare är upptagna personer.. Både Dutch och jag börjar bli riktigt slut i kroppen efter denna vecka på Hviderup, men vad vi lär oss! Känns som om dessa dagar motsvarar ett helt års tränande! Så kul och vi har två hela dagar kvar!! :D För övrigt så rider jag mina andra hästar som jag har här, plus några fler fina djur, de går som på räls de med! Dorn var tex sååå fin idag, känns super bra! Nu ska jag ta och bädda ner min ömma kropp i sängen, ska snart upp och rida mer! :) Ha det bra!
 Anonym

Hej! Tror du inte att det skulle vara mer utvecklande för din ridning att vara elev på plats hos nån tränare än att rida så mycket själv hemma?

 2011-11-28    11:50:28
 Anonym

Skulle vara kul med mera uppdateringar :)

 2011-11-28    20:25:40
 Sara

Men hon är ju hos Mattias just nu ju! Det är helt galet vad man lär sig när man är där och Mattias är verkligen riktigt bra tränare! Var där i fyra månader för några år sedan men tyvär blev min häst skadad. Red bland annat Sannas Perazzi en hel del, den sötnosen!!! :)

 2011-11-28    21:16:25
 Anonym

Jo det förstår jag med. Men största delen av eliten står hos någon annan för att bli så bra som möjligt. Som Sanna skrev så var denna tränings vecka som ett års träning hemma. Alltså måste man utvecklas mer om tex Mattias hjälpte henne varje vecka, inte vid enstaka tillfällen.

 2011-11-28    23:10:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se