Och klockan bara går.

 2011-05-17    00:28:00   av:.

Klockan bara går och går och går.. jämt! Tiden försvinner för mig varje dag och jag hinner inte blogga.. Jag vill men som sagt tiden räcker inte till.

Nu ska jag sova strax igen, innan det blivit en ny dag.. eller det är det redan om jag ska vara ärlig.. MEn solen har inte gått upp än så det räknas inte!

Har motionerat flera hästar under dagen och fixat lite annat smått och gott - inget jätte viktigt direkt men sånt som liksom måste göras.

Sibell får snart sitt lilla föl, inte många dagar kvar nu.. Och jag går konstant med andan i halsen, jag är så orolig för att allt ska gå bra! Men det är väldigt spännande oxå, är ivrig över att se hur den lilla ser ut!! :)

Nu väntar sängen, hörs imorgon!


Benji fyllde för övrigt 21 år idag! Grattis till han!!

 Linda

Spännande! Håller tummarna! Vad ska den heta då??

 2011-05-17    11:00:22     URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se