Torsdag.

 2011-03-31    23:41:21   av:.
Dagen har varit ganska bra, morgonen ägnades åt lite städning kanske inte så kul men det var nödvändigt. Sen tvättade jag Rebecca och Annica fölboxen i lilla stallet riktigt noga, det är ju dags för Sibell att flytta ut dit nu för att hinna göra sig hemmastad innan fölungen kommer.

Hade förresten med mig fyra hästar hem från Skåne i måndags, har glömt att berätta om det. Självklart var Dutch med hem, Melvin fick även han komma hem igen och sedan hade jag två för mig helt obekanta unghästar med mig. En hingst som vi kallar "Trassel" (efter den nya barnfilmen) och ett sto som heter America. Dessa två är Mattias och jag ska ha dom hemma hos mig och träna dom ett tag, han fick två av mina och jag fick två av hans - teamwork kallas det! ;)

Oj va klockan går.. Jag måste sova nån timme nu.. Snart ska vi packa ihop och åka ner till Danmark, vi ska hoppa in i bilen vid halv 3 inatt. :/ Berättar kanske senare om vad vi gjort där om ni inte kan gissa det själva, det är ju trots allt hästrelaterat.
Kommer dock ha lite svårt med dator under morgondagen, men har fixat inlägg som kommer upp under dagen så hoppa inte över att klicka in här bara för att jag inte är i Sverige!
Aja, nu blir det sängen i två timmar.
God natt!


Dutch i lastbilen påväg hem i måndags.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se