Update från Hviderup.

 2011-03-28    00:55:57   av:.
Idag kollade vi på när Mattias red sina två starter i Åstorp.
Jag tyckte Dorn var jätte fin, tyvärr fick han inte så bra poäng, men som sagt så gick han enligt mig väldigt bra! Han är ju bara för vacker!!

Åstorp har haft bra tävlingar i det stora hela, med ett enormt plus för den oerhört goda maten och fikabrödet!! Det är nästan så att det man skulle kunna åka tillbaka dit bara för ätandets skull!!

Sen packade vi ihop allt och åkte till Hviderup, där vi nu spenderat kvällen med Mattias och Jessica, samt Alice och Anton i lastbilen. Ätit gott (och mycket - känns som om man ska sprängas nu), haft det allmänt trevligt och pratat igenom den närmaste framtiden! Det är mycket roligt som ska ske nu ;)

Imorgon ska vi rida lite på morgonen och sen vid lunch ungefär bär det av hemåt mot E-tuna. Känns inte så roligt med denna bilresa, men tror att det finns en del att fixa där hemma faktiskt.

Annars trivs jag om fisken i vattnet här nere på Hviderup, Mattias och Jessica är underbara och all bra ridning man får se här är verkligen inspirerande och beundransvärd! Finns dock en person jag saknar väldigt mycket just nu.

Det blir förhoppningsvis en resa hit ner snart igen!

Det är nåt skumt med bloggen, den vill inte publicera dom tidsinställda inläggen såg jag nyss.. Hade fixat bla ett Träningstips som skulle kommit upp idag, men hela inlägget verkar ha försvunnit.. :( Får kolla mer på detta och lösa det imorgon kväll allternativt på tisdag för jag har jätte dåligt internet här just nu. Har inte tålamod att sitta och vänta i evigheter.
Jaja, det är väl dags att sova lite.
Hörs och ses! Sov gott
 Ann

hej! jag letar häst som ska kunna gå s dressyr i framtiden, vill att den ska ligga på msv nivå vid köp. vad bör jag räkna med för pris summa

mvh Ann

 2011-03-28    19:44:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se