Tävlingstokig.

 2011-03-19    12:17:00   av:.
Anmält till tävlingar, fan vad jag är taggade för dom större tävlingarna nu!

På söndag (imorgon) blir det Avesta med lilla Danny, lätt B och lätt A

Nästa vecka åker vi ner till skåne och jag startar Dutch på tävlingarna hos Åstorp Ryttarförening.

I april har jag anmält Dutch till tävlingar i Lidköping och Hästhagen.

Sedan i månadsskiftet till maj blir det nog så att  jag tar med både Danny och Dutch till Hammarö.

Och i maj blir det några fler starter, var och i vilka klasser är inte riktigt bestämt än men jag håller bla ögonen på ERFs, Örebros, Björklidens och Djurgårdens tävlingsdagar.

ROLIGT SKA DET BLI!


Den som tävlas mest hemma hos mig är ju självklart stjärnan.
 Linn

Lycka till och hoppas alla håller sig friska!

 2011-03-19    17:28:28
 My

Håller alla tummar :D

 2011-03-19    18:14:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se