Plötsligt blev det fredag.

 2011-03-11    23:52:00   av:.
Och var tog veckan vägen kan man undra.. I vilket fall så har det varit en bra dag tycker jag, super fint väder (lite kallt och blåsigt men med en stor sol och blå himmel).

Vi hann med massor i stallet kändes det som, jag red ett lugnt dressyr pass på Dutch och gjorde mycket av våra galopp-skritt övergångar. Danny gick ett liknande pass, där jag även la in mycket skänkelvikningar - han var lite väl het idag.. Marwin gick ett relativt tufft dressyrpass med allt ifrån halt träning till skolor och byten. Longerade även Kaka och Morris, och joggade lilla Rulle.

Har svarat på en hel bunt mail om tjänsten som snart blir ledig, men jag har inte hunnit svara på alla.. Jag ska försöka hinna med resten i helgen! Så om du inte fått svar så vet du att det kommer snart :)

Här kommer bilderna jag utlovade igår;

Känner ni igen världens sötaste häst som pryder broschyren och visitkortet? ;)


GravityLine är alltså namnet på vibrationsplattan som vi använder så flitigt hemma hos mig!

Blir en lång dag imorgon, så det är dags att sova nu.. Good Night
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se