Mycket har hänt.

 2011-03-24    23:54:00   av:.
Ja, idag har jag hunnit med mycket.

Imorse fixade jag och pappa i lastbilen, sen gick vi ut och hjälpte till med det sista jobbet i stallet på Hviderup.

Kollade när Mattias red Dorn, hur fin som helst!!

Fixade sedan i ordning Dutch så att Mattias kunde rida honom lite, han kände igenom min stjärna och kollade alla knappar inför helgen. Det gick bra!

Efter det var vi iväg och handlade, hämtade ut en hyrbil mm..

Red Melvin en sväng, har verkligen saknat honom! Så det var jätte kul att dressyra runt!! Pappa tog några bilder, men får inte in dom på datorn just nu.. Men lägger upp nåt bildbevis så fort jag kan :)

Hann även titta på när Mattias red flera av sina andra hästar, han och Jessica är så fantastiskt duktiga! Alla hästar är otroligt och då menar jag Otroligt välutbildade!! Blir extremt imponerad!

Packade sedan ihop och åkte till Åstorp, där jag nu ridit en sväng på min stjärna. Bara joggat lugnt inne på tävlingsbanan, han var lite het men fin!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det tävlingsdags. Spännande!

Håll tummarna vid 14.25 är ni snälla!


Arkivbild på min Dutch.
 Carolina

Hoppas dom kommer upp då :)

 2011-03-25    17:58:42     URL: http://asslatjejerna.blogg.se.
 Anonym

Hej Sanna!

Jag har kramp i tummarna idag(smile)höll dom för Er båda igår.Jag hoppas ni hade en superkänsla när ni red iaf för domarna verkade inte ligga på samma nivå i sin bedömning.Jag som inte såg er kan ju bara kolla poängen åh då vet jag inte vad man ska tro.Men jag fortsätter hålla tummarna för dig och Mattias

MVH

Annika

 2011-03-26    12:47:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se