Lördagkväll.

 2011-03-20    00:10:37   av:.

Dagen hat varit bra tycker jag, fick chansen att sova ut lite imorse och vaknade av att en stor sol lyste upp lägenheten! En bra start på dagen!

Hann sedan städa, vilket var underbart! Det är iofs inte så roligt men hatar att ha en sån grej hänga över mig, jag kan inte riktigt släppa det.. Perfektionist.

Sen var det dags för att gå ner i stallet, motionerade sammanlagt 5 pållar idag. Inget direkt märkvärdigt hände, Dutch var lite vild när jag longerade honom - men han är ju så snygg så det gör inte så mycket. ;)
Avslutade med Danny som efter passet tvättades och knoppades, hoppas han inte förstör knopparna under natten - finns dock stor risk att de redan är helt förstörda..

Imorgon är det dags för tävling och vi åker om... alldeles för några timmar! Måste sova nu!! GOD NATT


Dannyman.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se