Körigt.

 2011-03-15    23:42:00   av:.
Det är mycket på g just nu, som alltid kanske, men jag känner mig för tillfället sådär jobbigt förvirrad.. Precis som om jag missat 1000 saker. Antagligen bara hederligt stressad.

Det har iaf varit riktigt super vår väder idag, lite kallt men en stor sol på en klarblå himmel!

Red Dutch som fick gå ett lugnt dressyr pass, mycket skänkelvikningar och våra älskade galopp-skritt övergånga. Allt för att få honom lydig och lösgjord inför morgondagen. 
Red även Rulle som var ovanligt pigg och glad! Longerade även den store Marwin.
Skulle rida ett dressyr pass på Danny, men självklart hade odjuret skaffat sig ett svullet bakben.. Suck. Vi som ska tävla på söndag, får se hur det blir med det nu..

Imorgon bär det av mot Ericsberg och Knytkalaset, ska bli riktigt kul att träna!
Tyvärr kan jag inte stanna kvar och sova över denna gång, eftersom Rebecca är sjuk så måste jag åka hem och ta hand om dom andra hästarna.. Men vi åker tillbaka på torsdag för mer träning!

Hm.. har nog inget mer att dela med mig av, förutom konstaterandet att det är jobbigt att vara sjuk. Just so you know.


Blid från arkivet, Knytis träning i februari.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se