Knytkalset mars 20 11.

 2011-03-18    15:37:00   av:.
Har varit på Ericsberg och tränat onsdag och torsdag den här veckan, det har varit trevligt som alltid!

Blir så inspirerad av att se alla duktiga ryttare och fina hästar!!

För Dutch och min del har det både varit ris och ros, han har stundtals varit riktigt fin men stundtals har vi oxå varit oense om vem som bestämmer.. Det är något som inte känns hundra, tror att det är för att jag bytt padd under sadeln men vet inte om det stämmer. Han får ta det lugnt i några dagar nu..
Menmen tillbaka till träningen, vi red igenom alla George grejer och avslutade med hela programmet, i onsdags hade vi en del missar i galopp programmet.. Men igår var det nog bara en piruett som strulade lite..
Har iaf en ganska bra känsla inför nästa helg, hoppas det håller i sig!


Det var lite svårt att ta kort på min stjärna, han ville inte stå still.


En av få bilder som min far "kom ihåg" att ta.


Visst är han söt!! Love*
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se