Hur kan det komma sig..

 2011-03-14    23:27:00   av:.
..att jag är sjuk igen!? Eller blev jag aldrig frisk? Iaf så smittar vi varandra om vartannat i stallet - det är nackdelen av att jobba så tight som vi gör. Om en blir sjuk smittar den nästan garanterat ner dom andra två. Vilket är precis vad som hänt nu. Kände av att förkylning var på g i slutet av förra veckan och under gårdagen bröt det ut ordentligt.. Så idag var praktikanten Annica hemma och pga sjukdom, Rebecca var här några timmar och hjälpte mig med det allra nödvändigaste, så vi hann släppa ut, mocka, fixa höpåsarna..  Men sen var även hon tvungen att dra sig tillbaka.
När Rebecca åkte började jag motionera mina djur, även fast man mår dåligt måste ju dom få röra på sig. Red Dutch, Danny och Rulle. De två först nämnda var hel knäppa, på riktigt bushumör till skillnad från sin ryttare. Rulle var jätte duktig och snäll som vanligt!
Longerade även Morris och Kaka som sprang på fint båda två.


Nu är jag död och ska gå och lägga mig, ser inte fram emot morgondagen alls.. Menmen den dyker upp varken man vill eller inte, får väl se till att bli frisk helt enkelt. God natt.


Duch visar ibland sin lite galna sida..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se