Framme i Skåneland.

 2011-03-24    00:08:56   av:.
Nu har vi kommit fram till Hviderup, väldigt skönt att äntligen vara här. Men det blåser verkligen storm och är svinkallt här nere, har inte riktigt hunnit få igång värmen i lastbilen än heller.. Det blir att begrava sig under ett varmt täcke och sova lite snart!
Men först så ska jag skriva några rader tänkte jag..

Blev tre hästar som fick åka med i lastbilen idag, Dutchi, Perazzi och Marwin. Vi får se hur det blir vid hemfärden på måndag, några kanske stannar kvar här och jag kanske får med mig några hem igen. :) Ska bestämma allt med Mattias de närmaste dagarna..

Imorgon ska det ridas på förmiddagen och sen åker vi till tävlingsplatsen i Åstorp på eftermiddagen för att göra oss lite hemmastadda där. På fredag är det dags för första start.

Jag ska blogga så mycket jag hinner de närmaste dagarna, men det är inte lätt att hela tiden ha tillgång till Internet.. Känns som ett kaotiskt cirkussällskap i lastbilen, har precis kommit tillrätta här och imorgon ska vi packa ihop och åka vidare igen.. Menmen, det är kul att resa runt på dessa små äventyr!


Vårt hem de närmaste dagarna.
 Blomma

Ingen dålig lastbil du har:-) Tjusig!

 2011-03-24    07:33:40
 Anonym

kör du lastbilen själv eller har du någon som kör den åt dig ?

 2011-03-24    18:49:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se