En jobbig vecka.

 2011-03-18    23:51:07   av:.
Det kan man lugnt säga att det varit. Mycket att göra, med träning två dagar mm..
Både Rebecca och Annica har varit sjuka vilket inte gjort veckan roligare direkt. Det är mycket som ska fixas med 13 pållar..
Har även sovit alldeles för lite de senaste nätterna, det har blivit bort prioriterat. Kontorsarbete går ju även att göra på natten, ett arbetssätt jag använt mig utav. Det låter smartare än vad det är tyvärr, man tror att man kommer hinna så mycket - och jo, visst hinner man en del men utan sömn blir man bara segare och segare för varje dag som går.. Jaja, i natt får jag sova lite mer förhoppningsvis - jag har iaf inte skrivit in jobb på schemat för de närmaste timmarna.

Imorgon blir det en heldag i stallet och på söndag är det tävlingsdebut för året som gäller - spännande!!


Det är den här sötnosen som ska tävla!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se