Denna helg.

 2011-03-13    23:59:00   av:.

Igår var jag och min mamma runt i stan och fixade lite grejer till anläggningen, kollade tex på gardin tyger..

Efter det var det dags för mig att rida lite, blev ganska lugna dressyr pass på Danny och Morris som skötte sig fint båda två. Dutch skulle gå ett tufft dressyr pass var tanken, han var helvild till att börja med (jag var grymt nära att åka av) hade lite dålig inspiration för vad jag skulle göra under passet.. Så jag bestämde mig för att rida program. Red igenom St George vilket gick ganska bra, han blev dock lite väl het stundtals i galoppen. Men gjorde om alla grejer några gånger och fick tillslut till allting riktigt bra!

Idag har varit ganska lugnt, lite longering och vibbande. Dagen ägnades annars åt att tacka av hästskötaren Liza som jobbade sin sista dag idag, vi Tackar för den här tiden och önskar henne Lycka till i framtiden!

Det är väl dags att gå och lägga sig snart igen.. Blir väl mer bloggande imorgon.

Fyller ut inlägget med en bild på två av små pojkarna;

Morris och Danny.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se