Blogguppehåll.

 2011-03-05    19:14:31   av:.
Jag har haft ett litet oplanerat blogguppehåll som ni säkert märkt..
Detta pga att jag varit små sjuk och trött, haft extremt mycket att göra och alltså inte tid för datorn och absolut ingen motivation till att skriva någonting.
Ibland känns den här bloggen så onödig, vad ska skrivas och vem fan bryr sig egentligen?
När jag tänker tillbax har det dock hänt ganska mycket de senaste dagarna, igår så löshoppades tex 6 av mina pållar och massor av bilder togs som jag skulle kunna visa - om ni vill se? Och snart börjar ju faktiskt tävlingarna igen och dom måste jag ju utvärdera om inta annat för min egen skull...

Aja, jag vet inte hur jag ska göra.. Antingen fortsätter jag blogga så mycket jag hinner eller lägger ner bloggandet totalt - det är liksom dom alternativen som finns....

 Linn Johansson

Hej Sanna!

Jag förstår att du kan känna som du gör. Tiden räcker ibland inte till och man måste prioritera bort vissa saker under en tid. Det är något som vi lärare hela tiden tänker på. Vad kan vi prioritera bort men ändå inte ta bort något som eleverna behöver.

Det är iallafall kul att läsa din blogg och se bilder. Men ta en paus nu under tävlingssäsongen kanske så att du kan fokusera på det som är viktigt för dig. Ibland måste man få tänka på sig själv.

Ha det så bra och hoppas vi ses snart! Kram Linn

 2011-03-05    19:41:30
 siri

fortsätt blogga när du hinner! Och visa gärna massa med bilder :) du är helt klart en inspirationskälla för mig!

 2011-03-05    21:06:50
 linnéa

Tror många uppskattar om du fortsätter att blogga men självklart ska du göra det som känns bäst för dig!

Stor kram

 2011-03-05    21:10:03     URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
 Åsa

Vore jättetrist om du slutade blogga, men du måste ju själv vilja det såklart! har saknat den de här dagarna!

 2011-03-05    21:30:52
 Hannis

Det är klart att du ska fortsätta att blogga! Det är som sagt en inspiration för många och nyttugt för dig själv, speciellt när du börjar att tävla. Bloggen är tillräckligt bra för att du inte ska tappa dina "anhängare" bara för att du inte bloggar några dagar, ibland har man mycket och då måste man prioriter och det förstår nog dina läsare. Mycket bilder är kul, det vill vi se!

 2011-03-05    21:52:00
 Anonym

Fortsätt blogga!!!!! Det är både intressant och mycket inspererande!!!Jag uppskattar din blogg!!

 2011-03-05    22:07:43
 Cecilia

det vore trist om du slutar blogga. Blogga när du känner att du orkar och hinner. Hur är det med Melvin? Ska du tävla honom i år? Ta hand om dg.

 2011-03-05    22:30:59
 Lina

fortsätt

 2011-03-06    10:16:28
 My

Jag skulle sakna din blogg otroligt mycket om du slutade skriva... =(

 2011-03-07    18:09:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se