2days.

 2011-03-10    23:58:00   av:.
Igår var det onsdag, jag mådde riktigt riktigt dåligt.. Vaknade med vidrig huvudvärk som vägrade ge med sig.. :( 
Försökte ändå att rida, gick väl inte så bra men 5 pållar var motionerade till slut.

Idag har jag varit på Ikea, för vilken gång i ordningen liksom (?!), det blir aldrig klart här. Men värre saker har väl hänt. Fick iaf med mig en hel del smått och gott hem, blir att packa upp allt imorgon. 

Rebecca och Annica har hållt ställningarna i stallet idag, hunnit longera och vibba några djur och städat massor! De är bara föör duktiga!! 

Har fått broschyrer om vibrationsplattan och lite tillhörande kläder hemkört idag, kan fota och visa er imorgon.

Något mer kul som dagen bjudit på är massor med mail ang mitt förra inlägg om ledig hästskötar tjänst!! Super roligt att så många är intresserade, ska börja läsa igenom alla mail noga och svara på dom imorgon. :)

Tänk att natten redan gjort intrång här, f*n att inte dagarna är längre!
Jaja, inte mycket man kan göra åt saken.. Blir till att säga; Sov Gott!


Morris på vibben.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se