Zita.

 2011-06-22    15:03:00   av:.



Namn:
Zita
Född: 8/11 2009.
Födelseland: Sverige
Ras: Rednose Pitbull
Kön: Tik
Storlek: Mellanstor hund
Smeknamn:
Zita

När fick jag henne:
Hon flyttade hastigt in hos mig hösten 2010, efter att jag haft oväntat och otrevligt besök i stallet. Hon ser sedan dess till att det inte upprepar sig.
Om Zita: Detta är en mycket speciell hund som har varit med om hel del i sitt liv. Hon är verkligen unik!
Zita är den enda hunden jag vet som verkligen kan le! Så fort jag varit borta mer än en kvart så visar hon med ett stort leende att hon saknat mig, varmare välkomnande får man leta efter!
Just nu: Hon är sambo med mig och Diva i vår lägenhet över stallet.
Zita är gårdens vakthund och väldigt beskyddande för mig.















 Anonym

oväntat och otrevligt besök? tjuv? :(

 2011-06-22    20:08:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se