Vilken dag det blev.

 2011-06-01    23:57:15   av:.
Dagarna rullar, finare och finare blir det - sommaren är här!

Idag släpptes några ponnyer ihop i en stor hage, kan visa bilder på det hela imorgon, det gick iaf mycket bra - vilket var skönt! :)

Jag var även iväg med Dutch till Strömsholm och red på slottsbanan där samt veterinär besiktade honom. Så nu är det bestämt, vi ska försöka oss på att starta på fredagens första SM-kval. Jag har inte velat sagt något om detta eftersom att jag inte ville ha någon "hjälp" i mitt beslut, bara ensam och lugnt känna efter in till sista stund.. Detta har jag nu gjort. Och därefter som sagt tagit beslutet att delta på SM 2011. Jag är fullt medveten om att det inte kommer att gå så bra och att jag inte kommer att vara nöjd med prestationerna, men att delta känns så pass viktigt att jag gör det "bara för att". Det är ändå ett Svenskt Mästerskap som går av stapeln!
Själva ridningen gick sådär, med tanke på allt som hänt och att vi inte tränat på över en månad är det helt okej, men med tanke på att det är SM start som gäller på fredag så känns det riktigt illa.. Jag skulle verkligen vilja ha mer tid, typ två till träningsveckor eller nåt sånt.. Menmen, jag får försöka ha "is i magen" och göra det bästa jag kan trots de urusla förutsättningarna.

Trassel, America, Kaka och Danny motionerades för övrigt här hemma.

Nu ska jag sova, mycket att göra imorgon!


Min Sibell och lilla Beauty i hagen!
 Maria

Lycka till på SM!

Såg på Mattias hemsida att din Marvin är till salu, varför?

 2011-06-02    11:40:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se