Värme

 2011-06-07    23:52:00   av:.

Värme - ett ord som beskriver denna dag! Tror att jag och Rebecca sa; "Fyfan va varmt det är..!" typ hundra gånger!
Helt underbart enligt mig dock, älskar sol och värme!!

Har ägnat dagen åt massor av kontorsjobb, ridit Dutch och Danny samt longerat Trassel, Morris och Kaka.
Det är skönt att vi har det så svalt i ridhuset när flera hästar ska motioneras!

De närmaste dagarna blir jag själv i stallet, Rebecca går på två veckors semester från och med imorgon - det är hon verkligen värd! Och de andra stalltjejerna går fortfarande i skolan, de får inte sommarlov förns i slutet av veckan.. Så som sagt, jag blir ensam här, men det känns helt okej ändå :)


Kaka i sommarvärmen.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se