Underbara sol!

 2011-06-28    23:41:00   av:.

Jag ÄLSKAR verkligen solen och idag har den visat sig hela långa dagen! Helt underbart!
Extremt varmt och skönt!
Jag och Rebecca tog en liten "siesta" strax efter lunch och la oss på ett fleecetäcke i gräset och bara njöt! Kan ju inte bli mycket bättre enligt mig!

På förmiddagen motionerades Melvin, Trassel och Danny.
Efter vår lilla stund i solen så dressyrade jag lite på Kaka, Morris och Dutch. Kaka hade lite mycket åsikter till att börja med, men på slutet av passet gick han riktigt fint. Morris var super fin, han börjar fatta det här med skänkelvikningar och den förvända galoppen funkar galant!
Dutch var lika duktig som alltid, han blir så mjuk och fin i kroppen när han stått ute i solen innan ridpasset! Han gillar nog värmen ungefär lika mycket som jag skulle jag tro! :)

För övrigt är Falsterbo planeringen i full gång, ska bli så kul att komma dit ner igen!


Google bild, överblick över Falsterbo Horse Show.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se