Telesto.

 2011-06-17    12:03:00   av:.

Nu såld!
Ägs av min tränare Mattias Jansson.



Namn:
Telesto
Född: 2008
e: Tsarevitj u: Loopi ue: Looping
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Kön: Valack
Mankhöjd: ca 165 cm
Smeknamn: Trassel, ”den lilla grå”
När fick jag honom: Trassel kom till mig i mars 2011 från sin ägare och min tränare Mattias.

Om Trassel:
Han är en underbart sprallig och busig individ, man fattar tycke för honom snabbt! Telsto är har mycket god exteriör och tre bra gångarter, han har också en grå färg som man skulle kunna döda för! En fin och trevlig häst som älskar livet!
Telesto´s tidigare meriter: Han var endast inriden när han kom till mig.
Meriter med mig: Vi har inte och kommer inte tävla något tillsammans.
Gör nu: Han bor fortfarande hos mig för vidareutbildning, vilket går mycket bra! Han är dock till salu och kommer troligtvis säljas inom en snar framtid.

 Anonym

Är den visad på treårstest??

 2011-06-17    17:07:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se