Onsdag igen.

 2011-06-30    00:28:53   av:.

Veckorna bara försvinner, fattar inte att det snart är juli! Har alltså haft hästarna här i ett år snart, helt ofattbart enligt mig.. Känns som vi nyss flyttade hit, tycker liksom inte att vi har fått ordning på nåt..
Jaja, nog snackat om det.

Dagen bjöd på lika fint väder som gårdagen! Underbart!!
Spenderade nån timme ute i solen med Rebecca och Annica, efter en god lunch ute i gräset kunde vi inte annat än njuta av lite ledig tid. Siesta!
Jag och Rebecca var även duktiga nog att tvätta våra bilar på eftermiddagen! (måste ju skryta lite om våra bedrifter) Det var dock härligt att få insupa lite fler av solens strålar!

Equiterapeuten var här och behandlade Dutch, Danny och Melvin vilket gick bra!
Red ett dressyrpass på Kaka. Morris och Trassel longerades.
Alla pållarna var ute lääänge i hagarna, perfekt väder för det - varmt men lite blåst och nästan inga insekter!

Det har alltså varit en bra dag, hoppas alla ni håller med mig!?


Min fina Melvin i hagen.

 Anonym

ny frågestund!

 2011-06-30    19:31:38
 Sanna

Ska jag fixa. /Sanna

 2011-07-01    00:00:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se