Mycket gjort, men mycket kvar..

 2011-06-09    23:43:00   av:.
Idag har jag hunnit med en hel del, men det är ju inte så svårt när man jobbar hela dagen - var upp och fodrade vid 06.30 och skrev löneunderlag fram till 23.00 ungefär..
Var dock ifrån stallet vid lunch en sväng,  var inne i stan och firade att min lillasyster fått sommarlov med en lunch med familjen (jag inte alls avundsjuk på hennes lediga sommar.. inte alls..)

Iaf, imorse kastrerades Trassel, han har nämligen en köpare på G - men denne ville ha en valack, så då fick han lov att bli det.. Verkar dock inte alls förändrad eller som om han har ont någonstans överhuvudtaget, inte än iaf.
Sen var det stalljobb och motionering av djuren som gällde
Dutch, Melvin, Danny och ponnyerna som fick springa fint. Det gick väl sådär, ingen katastrof men inte som gick direkt bra heller.. Troligtvis för att jag var lite för trött idag.

Avslutade dagen med kontorsjobb, räknade bla ut löneunderlagen för månaden.


Trassel i solen :)

Trots denna långa dag och allt som blivit gjort så känns det inte som om jag är klar med någonting.. Det är det värsta med detta arbete, inget blir klart. Det finns alltid nåt mer att göra.. Så det är bäst att jag går och lägger mig nu så att jag orkar med en lika lång dag imorgon.. God Natt! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se