Måndag och fullt upp!

 2011-06-20    23:55:00   av:.
Imorse packades alla tre ston som vi planerar ska föla nästa år in i lastbil och transport - även lilla fölisen fick kliva in i lastbilen för första gången i sitt liv!
Vi körde dom sedan till Flenmo, det är tid för dom att insemineras!
Alla fyra får nu stå kvar på Flenmo för att de tre "mammorna" ska konstateras dräktiga :)

När vi kom hem var hovslagaren på plats och inte långt därefter dök även Pia Fälth upp för att hålla träningar.
Jag red Dutch och Danny, de gick riktigt bra faktiskt!
Vi jobbade med mycket grunder på båda, men hann även med lite programdelar och Danny och jag red igenom Falsterbo programmet! Super med Pia som hjälp - hon är ju domare och vet precis vad jag ska tänka lite extra på! Jag var faktiskt nöjd och det tror jag att även hon var.

Även Morris, Kaka och Trassel motionerades under eftermiddagen.

Nu ska jag sova, igen..
En ny dag väntar imorgon.


Behövde både transport och lastbil för att få med 3 hästar och 1 föl.
 Åsa

Vilka ston ska betäckas och vilka betäcker ni med?

 2011-06-21    07:45:36
 Anonym

Spännande! Vi ska iväg på Måndag. Vilka hingstar har ni använt?

 2011-06-21    12:26:19     URL: http://wildbyheart.blogg.se/
 Helene

Vi har två där just nu som förhoppningsvis tagit sig nu :)

 2011-06-21    17:02:53
 Jenny

Vilka ston är det som ska betäckas och med vilka hingstar? Ska du inte rida Sibell nu, typ till Kvalitén nästa år??

:O)

 2011-06-21    20:41:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se