Shoppingsug i Västerås.

 2011-06-30    23:51:00   av:.
Det har varit en härlig dag, tycker jag iaf. Har varit med min mor till Västerås och shoppat, hann med lite grejer till mig då jag väntade på mamma inne i centrum i knappt en timme. Vi åkte sedan till Glada Hästen i Spiltan för lite hästrelaterad prylar. Blev ett nytt Schockemöhle träns till Dannyboy och nya fina flätade tyglar till det. Även KL strumpor (mina var så himla slitna) och en ny hjälm till mig. Fick även med nån typ av plast grej som man ska använda till att mäta vilken storlek hästarna ska ha på sina bett, jag är ju vääldigt noga med det där så det känns super att veta att man kan kolla det riktigt ordentligt! Var sugen på att handla mer, men shoppingsuget fick hejdas - snart är det ju Falsterbo!

När jag kom hem var vi bland annat duktiga nog att städa lastbilen - den är nu klar för en veckas semester/tävlingsjobb ;)

Fick även en fin och praktisk klocka av världens bästa Rebecca idag, hon är ju för snäll!!
Look at it;

Den blir perfekt att rida i! Tack Rebecca!
 Julia

Härligt! Kan du inte vis bettmätar-grejen i ett annat inlägg? Låter superintressant =)

 2011-07-01    07:35:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se